Alla inlägg under april 2013

Jag va lite på discot innan MLC o dansade lite...men här kmr lite bildeerrr!

   

Jag sa ju LITE bilder   

 

Nu är det dags för månadens bloggdisign! Jag utser den som har kreativst bloggdisign.. Vinnaren får sin blogg länk på min blogg + en interjuv! Så kommentera bara "Jag är med!" så anmäls ni till tävlingen.. Vinnaren utses den 22/4!! Så ni har 10 dagar på er att anmäla er! Lycka till!

 

Idag va jag o hoppade i Gåd oså men iaf här kmr lite bilder från dagen!

                             

O nu ska jag visa lite tips som kan vara bra att ha!

           

 


Jag har 3 bra nyheter o 1 dålig! Den dåliga nyhetern är  att jag är sjuk :( Den första bra nyhetern är att hästfunktionen på SSO har kommit!! Den andra bra är att jag fyllde år igår,grattis till mig :D Den sista bra är att jag skaffar sims 3 årstider idag!! Ä så sjukt taggad på det!! Jag kmr då blogga om både sims o SSO men mest SSO dåå eftersom det är bloggens grund.. Jag hoppas att jag får fler läsare,men oxå att om jag får 30 kommentarer så har jag en överaskning till er faaaannnsss!!! Så jag hoppas,hoppas,hoppas nu att ni vill hjälpa mig att komma dit!   Men iaf byee!!

 


Jag har haft en hyfsat bra dag men va inte inne på SS så mkt.. Det blev en snabbis men såhär såg min SS dag ut: gick till stallet o borstade Dreamy före min druidträningen  o sen gjorde jag den,efter det åt o drack han medans jag borstade o kratsade.. Såå dagen va nt så lång men imorgorn kmr en bildbomb för att det nt har publicerats så många bilder de senaste bara för att mitt fraps funkar inte så kommentera gärna hur man gör så att det funkar igen.. xD As nice iaf nån gjorde deeett! Men aa nu ska jag kolla på teve å sen go to bed! Bye faans!

 

Idag shoppade jag 2 täcken,1 shabrak o en sadel till honom! Här kmr dom!

innetäcke  

utetäcke  

sadel o shabrak tävling.


Såå såg dom ut ja men nu ska jag äta godis o kolla på teve i mitt hus i Gylle åsarnas dal.. Ska kolla på lite allt möjligt..! men aa byee!

   

Ovido - Quiz & Flashcards