Alla inlägg under februari 2013

Idag va jag i ridhuset o hade hoppträning med Dreamy. Vi hoppade 1,30 cm,o Dreamy tyckte det var ganska lätt så jag ska börja träna på 1,40 istället! Men aja här kommer lite bilder!

            

Aaa där va dom,men aja hejdå!

Hur länge har du spelat Star Stable?


I ungefär 1-2 o ett havt år.

Vilken är din favo plats på Jorvik?


Moorland 1:a o Silvergladebyn 2:a!

Varför spelar just DU Star Stable?


Jo för att jag älskar hästar o är en liten data nörd.

Var har du ditt hemstall?


I Moorland för jag har inte flyttat.

Var finns det snyggast kläder?


I Silvergladebyn,för där shoppar jag mest!

Vad tycker du bäst om,hoppning eller dressyr?


Hoppning,men tränar båda,fast hoppning sitter i hjärtat!

                                                                             

                                                                                    // Tack för svaren!   

Nyss va jag lite i GÅD o fotade,men ja här kommer lite bilder från Hoppningen o ridningen!

           

Ja där va dom,men aa hej då!

 

Här kommer veckan första fail-bild,o den är ifrån när jag hoppar i fiskebyn!

 

Hahahahahaaaa xD jag sitter på Dreamys hals ju!! 

 

Byeeee!!!

Idag har jag gjort denna bloggen o har spelat Star Stable o tagit lite bilder som jag ska visa. Jag har en klubb på SS som heter "Sweet Ladies Legacy" o har bara 3 medlemmar än så länge men det kommer säkert fler! Men nu ska jag presentera min famijl!

 

Mamma

 

Pappa

Syrran 

 

Mormor


Morfar

    

Storebror

----------------------------

Så ser min familj ut,men nu ska jag visa min bästa vän

 

Min häst Dreamy!

-------------------------------

Ja han är min bästa vän..men...Hejdå!!


Tidigare månad - Senare månad

Länkar

59 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards