Alla inlägg under november 2013

 

Hade som sagt hoppträning för min allround tränare som känner Sun bäst! Här kommer lite bilder på honom när vi hoppar och även lite på outfiten ^-^ Enjoy!

         

Han var ganska pigg men hade ändå sporrar i uppvärmingen! ;D

Förlåt allihopa för att jag inte har uppdaterat bra! Är upptagen i stallet ca 16.00-18.00 3 dar på rad i veckan,måndag,tisdag & onsdag. Men hoppas att ni fortsätter att läsa...!? Men hoppas att ni mår bra och jag vill passa på att säga att jag o Hedda min bästa kompis och klubbägare ska filma me mej på lördag (KANSKE) o då får ni mer info om veckan som har gått. Men vi ses! ;D

 

(Redigerad bild från idag ;o Tycks??)

 

Klicka på bilden för att besöka min & Hedvig Mcfields blogg där vi lägger upp våra videos som vi gör till en YT serie som handlar om vårat "liv" på starstable! ;D

 

 

Tack för att NI hjälpte mej att slå besöksrekord igår!

 

  

Det betyder sjukt mycket för mej <3<3


Ovido - Quiz & Flashcards