Alla inlägg den 29 april 2013

Jaa nästa månad som kmr är ju Maj! Så jag har gjort en outfit för just Maj.. Köpte den idag så jag har nt så många sc kvar nu!    Men aja såhär ser den ut!

     

Byxor: Startbyxor ml??

Jacka: Fiskebyn

Hjälmen: Uppdrag

Stövlarna: Fiskebyn

Sadeln: Fiskebyn

Shabraket: Valedalebyn

Tränset: Gyllengådstallet!

 




Idag så ä jag med min polare som är skit snäll!   Ridit på Crazy och Dreamy idag oxå!

Ville oxå säga att jag kmr lägga ut lite bilder från mina cupcakes jag gjorde irl.

Kanske så kmr lägga ut fler bilder från stallet irl oxå! Bra för att NI är så gulliga mot mig!   

Senare ska mamma till stallet o rida men jag vill ju rida på Crazy o Dreamy lite så hon får åka alone.   

Men aja nu ska jag va med min polare så bye!

   

Ovido - Quiz & Flashcards