Alla inlägg under juli 2013

Tänkte visa lite outfits från se.gosupermodel.com! Eller aah mina favoriter! :)


        

#Tips









 


Namn: Juliette Starlord ♥


Smeknamn: Jullan ♥


Ålder: 12 ♥


Längd: 1.55 ♥


Intressen: Hästar....mode...blogga...lite olika saker! ♥




Om mig: Jag heter då Juliette men kallas för Jullan! Jag bor i Silvergladebyn med mina föräldrar, min hamster Twiggy. Jag har 2 hästar,Stardream & Crazygirl. På fritiden så brukar jag rida,shoppa,rita och va med kompisarna där bla. mina bästisar Britney & Jasmine ♥ Jag har ridit sen jag var 3 år & har gjort det varje dag sen dess! Mina kompisar skulle beskriva mig som snäll,rolig & omtänksam! ♥ 
 
Mitt liv just nu: Fantastiskt! :D
 
Övrigt: ♥♥♥ Älskar mina hästar! ♥♥♥


Jaa rubriken säger allt! :D Tänkte fixa fram en liten mini Crazy eller en mini Dreamy! Min nya lilla kusin ville ha en häst när hon blir stor såå aa nu ska man passa på! :D

Hej! Jag heter Crazygirl men min ägare,Juliette kallar mig för Crazy! När jag var 2 o ett halvt år så kom Juliette o tittade på mig...Hon pratade med min uppfödare,han sa att jag inte var inriden! Men Juliette brydde sig inte,hon köpte mig för 4 000 000! När hon kom o hämtade mig nästa dag så var jag väldigt nervös,för Juliette sa till mig att jag skulle få bo med en hingst! Jag hade ju aldrig träffat en kill-häst! När vi kom till stallet så gick vi in i stallet....

Och där står VÄRLDENS snyggaste häst jag nnååågonsin har sett!  Han hette Strdream sa Juliette! Juliette ställde mig i en av spiltorna,Stardream sa hej! Jag sa hej tillbaka o sedan pratade vi JÄTTE länge! Oooh nu för en vecka sen så blev vi tillsammans o i förrgår så fick jag reda på att jag ska bli mamma i framtiden! :D Juliette kom å sa det för hennes lilla kusin ville oxå ha en häst när hon blir lite större o jag är ju brunstig just nu såå då kan man passa på! ;)

Idag så hade jag ont i magen så jag fick 1 deciliter "mag-pellets" och 100 kilo...kärlek av Juliette! :3

Här ä bidraget till Lucy Westlakes tävling! :3

 

Ovido - Quiz & Flashcards