Alla inlägg under mars 2013

Ja rubriken säger allt!

 

Klubbledare i hennes klubb <3

Nu har jag utsett en vinnare av månadens bloggdisign o jag kan grattulera moviegirls4-ever.bloggplatsen.se

Grattis o glad påsk tjejer! Interjuvn som de har vunnit läggs sen ut på bloggen så alla kan se....

 

(Interjuvn görs imorgon söndag 1 april) (P.S det är inte ett april skämt!)

Nu kan du vara med och tävla med din bloggdisign! Jag utser den som har mest kreativa bloggdisign och vinnaren får en ekslusiv interjuv med mig nästa lördag den 30 mars. Då medelar jag dig om du har vunnit eller inte....

Må bästa bloggdisign vinna!

 

 

En ponny? Eller en häst?

Jo en ponny är det om mank höjden är 148 cm eller lägre. Om du har en häst/ponny som är över 148 cm då räknas det som en häst! Det finns fyra kategorier av ponnys, A,B,C och D.

Min häst Dreamy är 155 cm i mankhöjd, så han är en häst!

Min kompis häst är 135 i mankhöjd så hon är en ponny!

Så enkelt är det att förklar o alla borde ju förstå hu jag menar!

Så om du har kollat på detta inlägg så vet du det tills du dka köpa en häst eller en ponny! Hoppas de va till hjälp!   

 

 

 

 

Gjorde denna bild på glitterfy.com man kan göra text,glitter bilder o så!



 

....(njut av sötheten!).........

 

Ovido - Quiz & Flashcards