Alla inlägg den 5 april 2013

Idag shoppade jag 2 täcken,1 shabrak o en sadel till honom! Här kmr dom!

innetäcke  

utetäcke  

sadel o shabrak tävling.


Såå såg dom ut ja men nu ska jag äta godis o kolla på teve i mitt hus i Gylle åsarnas dal.. Ska kolla på lite allt möjligt..! men aa byee!

   

Jag ska visa två simmar från mitt sim som heter ja ni ser ju rubriken..

Gary Nightsword

Vadrag  Finkläder  

sovkläder  

idrott  

badkläder  

närbild (fail)

 

Gash Bruntenlee

vardag  

finkläder

 

sovkläder  

idrott  

karriär 

badkläder  

närbild

 

    

Här kmr en STOR bildbomb från mitt sims 3!

                                                             

Ja kläderna,sminket,acesoarena,håren o sakerna har jag laddat ner! ;3

 

En sak som ä j*v*i*t orättvis är att det BARA är testryttare o LT som får prova hästfunktionen!!

Asso kan dom inte ta alla som ä i level 13-14 oxå??!! Jag ä i level 14,mina kompiasar ä i level 13-14 så då skulle vi kunna köpa hästarna tillsammans o rida ut å så men icke da sa star stable utan det ä bara tillåtet för testryttare och LT som får deett!! Jag blev as sur när det kom "Nu ska äver lifetime star riders få prova hästfunkionen." Då fick jag nästan damp o jaa man måste få säga vad man tycker så kommentera vad tycker ni om orättvisor i låstas-o riktiga världen?? Tycker ni att det ska förbättras lite eller mycket eller kanske inget?? Berätta bara vad ni tycker om att bara vissa får o inte andra.. Ingen,INGEN ska bli orättvist behandlad så om ni blir det hemma eller i skolan eller ja nånstans så säg ifrån att alla ska få lika! Få mod o våga berätta istället för att gå runt o vara orolig för orättvisorna!

Tänk på barnen i Syrien,o sen gämför dom med oss.. De blir inte lika behandlade som oss här i sverige! Det spelar ingen roll om man är rik eller fattig huvudsaken är att man blir behandlad rättvist. I vissa länder får man SLÅ BARN! Det får man inte i Sverige osv.! Så berätta vad ni tycker om dethär!

 

Ja som sagt rubriken säger all the thigns!

   

Ovido - Quiz & Flashcards