Alla inlägg den 15 april 2013

Ja,ist för veckans fail så tar jag veckans hopp bara för att jag inte failar så mkt utan tar bara bra hopp-bilder typ.Men aja iaf här kmr veckans hopp!

 

 


Red på stranden med Stella o Storm today! Dreamy blev kär så vi fick hålla avstånd ja utifall att ni vet   ,så INTE så kul eftersom jag  o Stell ville rida jämnsides med icke då bara för att han är "kär" i Storm...Men aja här kmr lite bilder från stranden!^^

             

 

Hade hästuppvisning idag vid rh.. Och då vann två stycken! Jag hade ett prov där man skulle visa sin häst i skritt,trav o galopp. Då vann Elise Starrock.. O sen så hade jag att jag skulle kolla på hästens uppbyggnad o sånt,å då vann Rosemary Bluedawn! Grattis till er tjejer!


                     

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards