Alla inlägg den 17 oktober 2013

Bloggläsarträff!

 

Jag tänkte ha en bloggläsarträff för att NI ska kunna ha chansen o träffa mig på starstable! Ni kommer att kunna ta kort o även ställa lite frågor innan det är slut,vi kommer även att ha lite roliga aktivetiter som vi kan roa oss med! Jag hoppas att ni kan komma o ha roligt. Om du inte har starstable så kan du (om du vill) göra ett gratis o enkelt konto på starstable! Men om du inte kan så hoppas jag att du är glad för bilderna från träffen!

 

Mer info ser ni i videon! :)

Hejj! Gjort uppdragen igår o ´jag tänkte berätta lite om va jag tyckte om dem! Först så tycker jag att de va väldrigt roliga o spännande,för övrigt så är jah glad att man slipper springa 100 mil för att hämta något men de kommerb nog längre fram i uppdragen! Såå snabbt inlägg men ni mst hållas uppdaterade! ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards