Alla inlägg den 1 oktober 2013

Heeeeey! Jo alla sötisar,som ni ser har jag ändrat designen lite....elle aa ganska mkt xD Men iaf så har jag upplöst The Lizards pga. att jag har nt tid då jag har stallet,skola,läxa m.m som tar väldrigt mkt tid av min vardag! Så jag hade inte tid helt enkelt....BTW så hade Corren inte heller tid då hon har 2 hästar o skola,läxa....aaa ni fattar säkert! Desutom så kanske de var 20+ inloggade när det var en aktivitet då ca 3-10 kom....vi kände då att vi kämpade i ornödan för att få bra speltid! Så vi gjorde valet att ta bort TL....Älskar er alla som va med på resan genom dagarna som TL varade och att ni hittar en klubb som passar er,o att ni läser dette o flrstår att vi inte hade något val! D; Som sagt,love u all,o kom ihåg, One a Lizard Allways a Lizard! <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards