Alla inlägg den 12 oktober 2013

3 bilder från kolning me skolan...Ni undrar då va "kolning" är? Eeeh jo de är att man gräver en random grop o lägger torra pinnar o sån skit o sen tänder man på o så ska de bli kol på nått sätt! O sedan va ja me en tjej o 3 killar + min lärare där kl 7 till 10 på morronen så jah va sjuukt trött! Men iaf vi hade blivit indeöade i grupper på olika tider så aa... Sen så fanns de en "lägereld" som va så man kunde hålla sig varm o så....fast,killarna tyckte den va roligare så de kastade i massa saker som typ ett äpple(!),festispkaet,,,,mackor m.m :3 Nt så jätte kul direkt men efter de så kom dom på att om man la granris på så skulle de ryka så in i f*n o de gjorde de oxå.....så här kmr 3 bilder... ccxx

 

tog 2 fina bilder på solen oxå xDD

   

Tagna me bästa mobilen :3


 


Göra enskilda inlägg om varje häst? Om bla. vad jag tycker om dem,färgen,steg m.m Men skriv i kommentarerna om ni vill att jag ska göra det eftersom jag har väldigt lite idéer på vad jag ska skriva om! Tack på förhand alla underbara bloggläsare! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards