Alla inlägg den 27 september 2013

Jo jag kunde inte bestämma vad rubriken ska va så aa...Men,jag vill prata lite om bloggar och folk på sso! Vi kan börja då med de som betraktas som kändisar.....Tillex. Lily,Amanda,Lucy,Alicia osv. MEN,INGEN på HELA sso är igentligen inte känd! Okej många kanske tycker det men alla är lika mkt värda o man ska inte "favorisera" vissa personer bara för att de har en "stor" blogg! Tänk jag,jag har kämpat i flera månader fast jag har bara fått några som läser dagligen! TÄNK då Alicia Starnight vad HON har kämpat för att få en mening med sin blogg! Jo,det beror på vad man gör med sin blogg..om man bara har den eller att den verkligen betyder något för en! Visst är det kanske kul men,man får många falska vänner osv. Jag vill bara att jag ska slippa ta bort min blogg bara för att jag har bloggat i ornödan i flera månader! Men jag älskar er som läsre min blogg! O det är ni som gör att jag fortsätter! <3 Ni är ju bäst,de vet ni ju!!?? ;) Men iaf så va de det jag ville säga o hade på hjärtat! Och att det snart kmr en bildbomb eftersom jag knappt har visat bilder den senaste tiden! x) 


XoXo Juliette <3


Ovido - Quiz & Flashcards