Alla inlägg den 20 september 2013

Fullkomligt....ÄLSKAR ALLA ÖDLOR I MIN KLUBB!!! *-* SÅ SKÖNA,SNÄLLA,ROLIGA...AA ALLT! Här kmr en liten bildbomb från aktiviteten ifag ;) Just for fun!

     

 

 

 

 

   

 

  

MÅSTE bara visa en bild oxå som jag gjorde x)

 

Va bara trvungen!! Aja sedan vill jag passa på att hälsa till bästa Corren som är en helt underbar klubbledare som ställer upp för mig <3<3 Snäll,rolig...hon har typ allt! :D Men nu ska jag chatta på "Fejan" så..


SAYONARA UNDERBARA LÄSARE<3<3


Heej ALLA underbara läsare! :DD Jag vill ge er lite uppdatering! Jag har som ni ser bytt hår ;) Och även skapat en klubb som heter The Lizards och har just nu 9-10 medlemmar,men klubbens måtto är: The Lizards-klubben som vill nå långt c: Så aa sedan så har jag KÖPT en level till Crazy så nu är hon i lvl 15 ;D Men aja så nu kl 19 ikväll så ska jag partaja med klubbisarna! <3 Aja de va allt jag hade att säga ;)) Byeee

Ovido - Quiz & Flashcards