Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Specialgjord namnskylt!

Hej allihopa,nu kan ni få chansen att få en speciallgjord av mej i julklapp! Ni får bestämma färger,skugga,bild,bakgrund m.m Det är bara att kommentera på detta inlägg om ni vill ha en och hur den ska se ut! Här är ett exempel. ^w^

 

Så glöm nu inte att ta chansen att få en namnskylt av mig! ;D

 

-Juliette Starlord- 

 

 
 
linda suncamp

linda suncamp

1 december 2013 18:51

hej jag skulle vilja ha en som ungefär en som ser ut som den här över med skugga lite andra färger typ rött och svart eller något som passar till min blogg jag har bytt igen xD www.suncamplinda.blggplatsen.se

http://www.suncamplinda.blggplatsen.se

J U L I E T T E S T A R L O R D S . B L O G G . S E

1 december 2013 18:55

Okej! ^w^

 
Ingen bild

Daisy Westbard

1 december 2013 18:53

Jag vill ha en namnskylt där det står Daisy Westbard-Darkdream med ett stort fint D och W och D och den färgen på D,W och d ska vara vit och resten av namnen ska vara lime-grön med lite mörkare skugga nerifrån, och temat ska vara hästar eller starstable, vilket som, och namnet Daisy Westbard ska vara så här: Daisy Westbard och Darkdream samma sak fast under och i mitten av namnen så ska det vara ett hjärta så här fast ett riktigt hjärta: Daisy Westbard
<3
Darkdream
TACK :D

J U L I E T T E S T A R L O R D S . B L O G G . S E

1 december 2013 18:55

Okej! ^w^

 
amanda catlord

amanda catlord

1 december 2013 19:12

gör hur du vill bara du tycker den blev fin :)

http://jorvikamandasso.blogspot.se

J U L I E T T E S T A R L O R D S . B L O G G . S E

2 december 2013 16:35

Okej! ^w^

 
wallinn

wallinn

2 december 2013 16:22

Jag skulle vilja ha en som är ganska lik den sm du gjorde fast det står Linn och så under Stardancer i svart och mörkblått.

http://mspwallinn.bloggplatsen.se

 
Molly Sealund

Molly Sealund

12 december 2013 09:55

Jag skulle vilja ha en där det står Molly Sealund. Den ska vara ljus blå och ljus rosa. Tänk godis färger.

Och sedan skulle jag vilja ha en där det står Tove Starson i samma färger som på Molly Sealund, tack!

http://starstablespace.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej!   Nu har jag bytt blogg till http://juliettestarlords.blogg.se   Jag har funderat och lät er rösta då alla röstade "Ja" så att nu har jag då bytt!  Hejdå bloggplatsen men hoppas att ni ser detta så ni inte undrar^^ Kommer ändå att...


Hejhej! Nu tänkte jag börja med en "Sims 3 Horse Making Totourial" där jag kommer att visa hur jag gör mina hästar från en vanlig till en fin arab t.ex. :)) Men om ni vill få lite tips & sånt så följ denna "serie" ;D   Kommer även att länka någ...

Heejj allihopa,jag har tänkt lite och kommit fram till att jag troligen kommer att byta bloggportal till blogg.se för att jag vill slippa reklamen m.m + att man kan ha finare design utan att behöva kämpa jätte länge ;3 Men jag KANSKE byter men har in...


Du får välja en bild som du vill att jag ska redigera! :) Tack alla som deltog,ni hade ju trots allt bara 1 dag att anmäla er.. ;D   Grattis nr. 4,Linn Queendagther!     juliette.starlord.7 //på skype! ...


  För att delta:  Skriva att du är med i kommentarerna. Ha en blogg. ~~~~~~~~~~~~~~ Jag ska: Ge dig ett nummer från 1. Lotta ut vinnaren genom nummret som du fått. Informera dig om du har vunnit eller inte,då du får post på sso. ...

Länkar

59 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards