Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

Mitt Liv Som Crazygirl

Hej! Jag heter Crazygirl men min ägare,Juliette kallar mig för Crazy! När jag var 2 o ett halvt år så kom Juliette o tittade på mig...Hon pratade med min uppfödare,han sa att jag inte var inriden! Men Juliette brydde sig inte,hon köpte mig för 4 000 000! När hon kom o hämtade mig nästa dag så var jag väldigt nervös,för Juliette sa till mig att jag skulle få bo med en hingst! Jag hade ju aldrig träffat en kill-häst! När vi kom till stallet så gick vi in i stallet....

Och där står VÄRLDENS snyggaste häst jag nnååågonsin har sett!  Han hette Strdream sa Juliette! Juliette ställde mig i en av spiltorna,Stardream sa hej! Jag sa hej tillbaka o sedan pratade vi JÄTTE länge! Oooh nu för en vecka sen så blev vi tillsammans o i förrgår så fick jag reda på att jag ska bli mamma i framtiden! :D Juliette kom å sa det för hennes lilla kusin ville oxå ha en häst när hon blir lite större o jag är ju brunstig just nu såå då kan man passa på! ;)

Idag så hade jag ont i magen så jag fick 1 deciliter "mag-pellets" och 100 kilo...kärlek av Juliette! :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejhej!   Nu har jag bytt blogg till http://juliettestarlords.blogg.se   Jag har funderat och lät er rösta då alla röstade "Ja" så att nu har jag då bytt!  Hejdå bloggplatsen men hoppas att ni ser detta så ni inte undrar^^ Kommer ändå att...


Hejhej! Nu tänkte jag börja med en "Sims 3 Horse Making Totourial" där jag kommer att visa hur jag gör mina hästar från en vanlig till en fin arab t.ex. :)) Men om ni vill få lite tips & sånt så följ denna "serie" ;D   Kommer även att länka någ...

Heejj allihopa,jag har tänkt lite och kommit fram till att jag troligen kommer att byta bloggportal till blogg.se för att jag vill slippa reklamen m.m + att man kan ha finare design utan att behöva kämpa jätte länge ;3 Men jag KANSKE byter men har in...


Du får välja en bild som du vill att jag ska redigera! :) Tack alla som deltog,ni hade ju trots allt bara 1 dag att anmäla er.. ;D   Grattis nr. 4,Linn Queendagther!     juliette.starlord.7 //på skype! ...


  För att delta:  Skriva att du är med i kommentarerna. Ha en blogg. ~~~~~~~~~~~~~~ Jag ska: Ge dig ett nummer från 1. Lotta ut vinnaren genom nummret som du fått. Informera dig om du har vunnit eller inte,då du får post på sso. ...

Ovido - Quiz & Flashcards