Alla inlägg under juni 2013

Jag har fått plats nr 95 på Moon Warriors klubb-kö!!! :D :D :D

 

Såå taggad tills jag blir nr 1!!! :D :D :D :D

Hoppas många slutar eller blir utslängda! (menar inget illa!)

Skulle bli så glad efter som jag bara varit med i EN känd klubb innan, Dark Swans! Va faktisk bäzza med Hazel tills jag gick vidare med min förtsa klubb Sweet Ladies Family! :)

Tillbaka efter en hård vecka! Började i lördags då jag fick så J**LA ont i magen.. på söndag var det bara en sak kvar,akuten! Vi var där,tog blodprov,fick ett rum,en läkare kom,fick rum NUMMER 13,på barnavdelningen,fick nt äta  asso fasta,fick dropp,en kanyl i armen, så aa en JÄTTE bra vecka! :(

Dreamy ska börja tränas i dressyr nu! Han kan ju redan lite fin travsteg!

 

Påväg till clear round dressyr! :) Stolt matte!!   

Tänk att man kan göra 2 perfekta saker på 1 enda dag!  Kolla in domhär 2 hoppen!  


Hoppträningarna börjar verkligen ge resultat på Crazygirl! Hoppas 


Hej o välkommen till SL! Vi har många aktiviteter v 23-24! Så hoppas att ni kan  vara med!


v.23

  • Lördag: Disco klockan 18.30 samling fort pinta stallet
  • Söndag: Kurregömma sgb kl 16.00 samling vetrinären 

v.24

  • Måndag: Klubbmöte klockan 17.30-17.45 samling fp cafèt
  • Tisdag: Pickninck i vd samling vdstallet kl 16.00
  • Onsdag: Lediga!   
  • Torsdag: Event! :D (info kmr snart!)
  • Fredag: Championat samling Steves kl 17.45
  • Lördag: Disco! samling fp kl 18.30! 
  • Söndag: Event! (info kmr snart!)

Hoppas att ni kmr trivas! MVH Juliette med sina 2 hästar Crazy och Dreamy!





Tillbaka nu efter ett LLÅÅNNGGTT uppehåll. Vet inte varför men mitt sr gick ut o sen har jag inte orkat spela. Men iallafall så har jag fixat o trixat innan uppehållet och igår så fixade jag Crazygirls man o svans! + att jag har färgat håret!   Här kommer bilder på veckans outfit där ni ser den nya Crazy!

   

   

Ovido - Quiz & Flashcards