Alla inlägg under maj 2013

Tomorrow is it monday!!   

Men nääeeh,tycker exakt som katten Gustaf!

 

Japp! Vad tycker ni? Kommentera! :)

Hade lite Druidträning idag + veckans uppdrag!

           

Men aja,sen så märkte jag lite nya saker vid marleys o i hemstallet...

En vattenkran där man kan fylla på sin vattehink till hästarna!  

+ en "jag-vet-inte-vad-det-är"  en mini padock eller?? *____*


 Och en sak till! En höbal med 10 små att mata FLERA hästar med!

  

   Använde 1 men ändå väldigt bra så slipper man köpa dag på dag! 


   

Justin Daylight min sims "gubbe" hade lite romantik i poolen idag md Juliette Daylight hans "fru"!

    

 

 

 

  True Love!   


Cool!                                        

Rolig!

Alltid pigg!

Zingel!

Yvig man!

Girl!

Ivrig!

Rätta hästen för mig!

Lätt hanterad!




Sweet!

Tävlings inriktad!

Alltid snäll!

Rolig!

Drömhästen!

Riktigt bra på att hoppa!

Egen!

Aldrig dum! 

Min!



Jullan!

Underbar!

Love horses!

Inte dum!

En amazing person!

Tämjare!

Tålig!

En blogg har hon!


Swag!

The winner!

Alltid perfeckt!

Rolig

Lååång!

Omtänksam!

Real babe!

Dum? Absolut inte!


 

Här är lite bilder från idag när jag red Crazy i Valedale!

         

Passade på att göra druidträningen medans jag ändå var där.. (har nt gjort den på typ 100 år xD)



Som ni ser har jag bytt header IGEN! Veet att jag nt kan bestämma mig om hur den ska se ut.. Men iaf såhär ser den ut! (gjorde den på PiZap)

 

Ovido - Quiz & Flashcards